dinsdag 31 januari 2017

Lekker slapen met Simba

Een aantal maanden geleden ontving ik een mail met een leuke vraag. Simba vroeg namelijk of ik hun matras wilde uittestten. En hoe toevallig dit ook klinkt, waren wij net op zoek naar nieuwe matrassen. Het bericht kwam dus als geroepen. Daarnaast was het ook een mooi begin van de re-styling van de slaapkamer waar ik in mijn vorige blogpost over vertelde.


Het Simba matras 

Het Simba matras is opgebouwd uit verschillende lagen. De combinatie van traag schuim en pocket veren geeft een goede balans. Het matras is precies goed door deze samenstelling en vormt zich heerlijk naar je lichaam, niet te hard maar het is ook niet dat je er helemaal in wegzakt. Ja, ik hou van dit matras. Meer lezen over het matras en de gebruikte materialen klik dan hier. Foto’s Misschien denk je nu: Ja?! Maar waarom zou dit matras voor mij dan ook geschikt zijn?! Om zelf je mening te kunnen geven en het comfort van dit matras te ervaren mag je van Simba 100 dagen proefslapen. En mocht het matras je niet bevallen kun je deze dus retourneren. Echt een super service als je het mij vraagt. Want dit is ook vaak de angst van mensen en ik heb het zelf ook hoor, dat wanneer je een matras aanschaft hij niet bevalt. Het is immers best een investering. Simba geeft naast het proefslapen ook nog eens 10 jaar garantie en neemt je angst dus volledig weg!




Het bestellen en de levering van jouw Simba matras 

De website van Simba is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Wanneer je een matras wilt bestellen kun je in het vakje de gewenste maat aanklikken en deze bestellen. Indien het matras dan voorradig is word deze binnen een aantal werkdagen gratis bij je thuis geleverd. En is het niet naar wens kun je ze ook gratis retourneren. Op het moment dat de matrassen geleverd werden stond ik best een beetje verbaasd te kijken. De bezorger kwam namelijk aan met 2 redelijk compacte dozen, iets wat je niet verwacht op het moment dat er matrassen geleverd worden… haha..

Een matras zit opgerold in plastic, heel handig want zo kun je ze makkelijk op de gewenste plaats neerleggen en daarna het plastic verwijderen. Het matras vormt zichzelf binnen een aantal uren. Je kunt het vergelijken met een luchtkussen. Wanneer het matras perfect in vorm is hoef je hem alleen nog even op je bed te leggen en dan kan de ultieme slaapervaring beginnen!


Ik denk dat je uit deze blogpost wel kunt opmaken dat ik erg blij ben met onze nieuwe matrassen. Ben je nu ook nieuwsgierig geworden of wil je het zelf uit proberen? Neem dan gauw een kijkje op de website van Simba!

 Liefs, 
 San

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen